söndag 6 december 2009

Tjejmiddag



Denna helg har gått i magsjukans tecken. Jag trodde först att det var en dålig mussla i Moules marinières som jag serverade i torsdags på tjejmiddag här hemma. Sen skyllde jag på en dålig kyckling i Thai-take-away i fredags. På lördagsmorgonen slängde jag in handduken och insåg med hög feber och lite googlande att det nog var trolig diagnos vinterkräksjuka. Men i dag är jag piggare och bjuder här på lite mysiga bilder från tjejmiddagen i torsdags kväll. Vi är ett gäng f d skolkamrater som har träffats på detta sett sen mer än 20 år tillbaka. Några av oss har till och med känt varandra sen 5-6 års ålder på lekis Gula Villan i Bromma.

2 kommentarer:

  1. Jag fick också en rolig mussla...men goda var dom allihop:-)

    SvaraRadera
  2. Äh, det är bara din ombeskrivning för att du var bakis dagen efter ...

    SvaraRadera