onsdag 29 december 2010

Middag med After Dinner Jazz


Det blir många timmar i lägenheten att fixa allt som ska fixas och måndags var jag inte ute på hela dagen. Vi hade bokat en helkväll på vår favoritkrog Blue Smoke med måndagsjazz i källaren under på Jazz Standard efter middagen. Det var ett välkommet avslut på den inomhusdagen.


Blue Smoke är en restaurant vi gärna återvänder till. Dels för den goda maten men också för den härliga miljön.


Kvällens middag i bilder startar med Blue Smoke Bacon och Cheese Burger med Fries.


Som sideorder beställde maken in Jackie’s Fry Bread med Chipotle Butter och någon typ av kolasås. Här snackar vi CARB och livsfarligt gott!!!


Till efterätt delade vi en Sticky Toffee Pudding serverad med toffee sauce, kanderade pecans och crème fraîche. Sen var jag totalt sockerstinn och färdig att lägga mig på golvet och knäppa upp jeansen.


Kvällen avslutades i källaren där Jazz Standard ligger för att lyssna på måndagsjazz. Himla trevligt och en del vuxenpoäng.

2 kommentarer:

  1. Verkar hur trevligt som helst!

    SvaraRadera
  2. Jag säger bara vilken grej ni är mitt i fortsättt plåta syrran

    SvaraRadera