måndag 15 oktober 2012

Instaträff!

Jag var på #instaträff i söndags och fick stifta bekantskap med ett helt gäng supertrevliga Instakompisar som jag tidigare endast haft kontakt med via Instagram och några även via bloggar. Vi träffades på Långbro värdshus och åt en suveränt god brunch (Långbro som redan innan har trevliga minnen eftersom jag gifte mig där för drygt sex år sedan). Bloggen A Piece of Happiness har dokumenterat fint vår eftermiddag.

Tack Karin alias @karinssurvey som var den perfekta projektledare för vårt Instaträff (som bokades in redan i slutet av augusti!)

Vi andra som var på plats var: Familjen i Uttran, Live från Radhuset, Annixen, Skridskoänkans glada dagar, LillaU, Rackarungar, Form my Backyard, Sötsur, En matsked grejer, A Piece of Happiness och #liten08 som ingen blogg har (än?).

Tack hela gänget, det här var kul och det här gör jag gärna om!

7 kommentarer:

  1. Fin bild!
    Jag har aldrig varit på Långbro Värdshus så jag blev glatt överraskad. Fint ställe man nästan blev utslängd ifrån ;-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Lise-Lotte! Att bli utslängd från en brunch känns ju lite udda! ;D Dom var verkligen ihärdiga med att bli av med oss, det kan jag tycka är ett litet minus till Långbro.

      Radera
  2. Åh vilka fina ord och fin bild! Vi får träffas snart igen och prata meeeer! Kunde inte snacka med alla längs det långa bordet.
    Kram! /Karin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack själv Karin! Jag träffar gärna er alla igen och då på ett lite mer mingelvänligt ställe. Ska fundera på var ...

      Kram!

      Radera
  3. Det var en sån pepp med alla er fantastiska tjejer!! Vi måste se till att ses snart igen någonstans där ingen kör iväg oss, ett dygnet runt-öppet McD kanske ;-)
    Kram Anna-Karin

    SvaraRadera
  4. Anna-Karin, vi kanske kan boka barnkalas på Donken! ;D Cecilia, himla trevligt att träffas!

    SvaraRadera