torsdag 1 november 2012

Halloween?

I går kväll hade jag preppat och superpeppat med stor godisskål i väntan på den stora monster invasionen med minnet av förra årets succé. Det började bra vid 17.30-tiden med två besök inom 12 minuter och jag tänkte, kommer kvällen bli så här välbesökt så kommer godiset ta slut inom en timme. Men. Så besviken jag blev, inte ens enda enda liten Freddy Krueger dök upp efter kl 18.00!? Vad har hänt med dagens ungdom, har dom tröttnat på att fira Halloween eller ska jag spara godiset till helgen och hoppas på Alla helgona-besök i stället?

17.30  Det verkar som det här spöket och monstret har stort hopp till bra godisutdelning med dessa två BEA-kassar. Eller ligger det ägg i botten?

17.42  Dessa två skelett hade satsat lite mer på snygga godishållare. Jag försökte mig på ett försiktigt skämt, om dom hade hittat någon svamp, men det bemöttes med två nollställda ansikten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar