måndag 24 december 2012

24 DEC | Julens epicentrum

Sevärdhet | Om det nu skulle finnas ett epicentrum för julen i New York så är det nog i Rockefeller Center. Det är här allt startar med stora granen som tänds i slutet av november och sen är julen i full gång med skridskoåkning i den berömda isrinken och titta på alla överdådiga julskyltningar som tänds på 5th Avenue.

Det här är sista luckan i min New York-kalender och jag kommer nu ta lite bloggledigt i några dagar. Om du inte fått nog så fortsätt följ mig i New York på Instagram.

God Jul och Gott Nytt År!

3 kommentarer:

  1. God Jul Britta
    Tove

    SvaraRadera
  2. Vilken fantastisk adventskalender du gjort Britta! Du borde verkligne verkligen göra en "riktig" NYC-guide. Hoppas du har en bra vistelse over there. God fortsättning! /Helena Lager Ovik

    SvaraRadera
  3. Tack och god fortsättning Tove och Helena! Angående NY guide så finns det redan så många bra, så jag håller min här i bloggen ... Gott Nytt År!

    SvaraRadera