måndag 31 december 2012

Årets sista dag

Har för en stund sen vaknat här i Harlem och det är årets sista dag. "Tiden går fort när man har roligt" och det kan jag skriva under på. Dagarna går fort här i New York och denna vecka mellan jul och nyår har gått i raketfart (följ mig på Instagram). I dag är det lite renoveringspyssel i lägenheten, sen tänkte jag försöka hinna ner till Union Square för ett ärende. I kväll har vi bokat bord på vår kvartersitalienare Tre Otto och ska äta nyårsmiddag med några vänner. Det känns som ett bra avslut på 2012. Nu ser jag fram emot ett spännande 2013!

Jag vill också passa på att tacka alla som har tittat in här på bloggen under året. Hoppas vi även ses under nästa år!
Bild via pinterest.com

Gott nytt år!

4 kommentarer:

  1. Gott nytt år! Tack för en inspirerande, intressant och rolig blogg! Ser fram emot att följa dig även 2013. Kram Sofie

    SvaraRadera
  2. Gott nytt till dig med! Kul att följa dina NY-bilder.

    SvaraRadera
  3. Gott nytt år Britta!
    Kram /Anna K

    SvaraRadera
  4. Soform, Caroline och Anna K, tack och god fortsättning på det nya året! Nu ser vi fram emot ett nytt fräscht och roligt 2013!

    SvaraRadera