onsdag 6 februari 2013

Playkärlek #1

I dag skapar jag en ny kategori här på bloggen. Jag har kört ett tag nu med Bloggkärlek där jag tipsar om bloggar jag gillar. Nu är tiden mogen för Playkärlek, nu när utbudet bara blir bättre och mer på diverse play-kanaler ute på nätet. SVT Play är min största playkärlek och trognaste underhållningskamrat för tillfället och mer kommer det bli nu när SVT sänder alla sina TV-kanaler på SVT Play.

Sen efter nyår så har jag följt den franska serien Gengångare på SVT Play och är helt tokfast. Den är så bra! En fransk version av TwinPeaks i fantastisk alpmiljö. I morgon sänds 8:e och sista avsnittet och sen ligger serien kvar i 31 dagar till 10 mars (Public Service i sin bästa form). Läs mer om Gengångare här. OBS, inget för nervsvaga och barn under 15.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar