fredag 26 april 2013

Till salu!

Jag får veta via New York Inspiration att stjärnfotografen Annie Leibovitz lilla fastighetsimperium i Greenwich Village på Manhattan är till salu. Sen årsskiftet har hon försökt sälja sina tre osammanhängande radhus (!) på en totalyta av 947 kvadratmeter.

Ingen köpare har nappat så nu är priset sänkt från $33 till $29 miljoner (ca 191 miljoner kr) så nu kanske det börjar bli prisvärt, eller? Är du med på att skramla ihop miljonerna och dela? Tre radhus kan säkert ombildas till en trevlig bostadsrättsförening. Tänk så trevligt, springa emellan och dricka drinkar och yoga tillsammans ...  Jag måste ju få drömma lite?

Läs mer om Annies försäljning eller om andra kändishem på fastighets-skvaller-sajten ny.curbed.com
Bilder via bhsusa.com

3 kommentarer:

  1. Tove, jag har redan flyttat in. Det finns ett radhus ledigt bredvid. Kom jetja! ;D
    Hälsningar: I wish too!

    SvaraRadera
  2. Jag vinner ju miljoner på lotterier hela tiden. Så klart jag köper huset.
    Tove

    SvaraRadera