torsdag 6 juni 2013

Nätshopping!

Jag har blivit helt förälskad i den Los Angeles baserade webshoppen Poketo, särskilt med den anledningen att jag tillhör arten Man-Kan-Aldrig-Äga-Förmycket-Stationary men också för att mycket av prylarna är designat exklusivt för Poketo.

Här har jag bland annat hittat denna fina Stand by Me-Planner med gul ficka för kvitton, gem och annat löst liggande. Klick klick!

Tuschpennor i bra färger är alltid bra att ha och praktiskt med dubbelfärg per penna! Klick klick!

Ett pennfodral behöver jag. En av dessa snygga skulle ligga fint i handväskan. Klick, klick!

Jag har letat länge efter ett SNYGGT fodral till iPhonen och är är det! Jobbigt att välja färg bara. Klick!

Eller ska jag vänta och önska mig detta till födelsedagen istället? Hm, måste fundera på saken ...

1 kommentar:

  1. Klick klick! Jeg vil også ha! Så deilige farger! Klick! (ps et insidertips: Ha tålmod og vent på din fødselsdag...) :-)

    SvaraRadera