lördag 17 augusti 2013

Höstupptakt

Semestern är slut och jag började jobba i måndags med en rivstart, som en bredsladd i gruset lixom. Sommaren har varit toppen både vädermässigt och innehållsmässigt, dock på tok för kort semester. Jag som brukar lyxa till det med 5-6 veckor fick i år bara 3,5 så det kändes, men det är då jag får glädja mig med att det i princip var sol varje dag i stället. Ni som följer mig på Instagram vet att bilden visar en av dessa dagar, under ett parasoll, i skuggan, lyssnande på P1 Sommar. Det här är dagarna du minns. ;D

2 kommentarer:

  1. Jag tyckte oxå sommarledigheten var för kort trots att jag hade 6,5 veckor...
    Får se fram emot USA nu!
    /Karin LG

    SvaraRadera
  2. Karin, troligen är det väl så att semester aldrig kan bli för lååång. Nu får vi se fram emot USA i jul!

    SvaraRadera