fredag 20 februari 2015

Aldrig tapet!

Senast jag valde tapet var till mitt flickrum i mitten av 70-talet. Det blev en mörkbrun med stora vita hjärtan och jag älskade den! I ca 30 år och i mina senaste 3 bostäder har mitt intresse för tapeter varit noll, zero, nada. Däremot har jag i mina senaste två bostäder målat alla väggar pärlgrå.

Men sent ska syndaren vakna eller vad man säger. Nu jäklar är det dags och jag har hittat The TAPET till mitt sovrum och den kommer funka fint till mina grå (snart) platsbyggda garderober. Får jag presentera: The Harvest Hare Wallpaper från St Judes.

Harvest Hare i Chalk White landar snart på en vägg nära mig (eller så kanske det blir den gula).

Bilder: St Judes

3 kommentarer:

  1. Helt underbar! Varför inte den blå? Hur som så kommer det bli hur fint som helst!

    SvaraRadera
  2. Lillemor och Anna K, nu lutar det åt den gula varianten ...

    SvaraRadera