torsdag 28 maj 2015

TOMS goda tanke

Jag köpte för några år sedan ett par TOMS espadrillos i New York och nu är dom totalt slut. Jag tänkte klicka hem ett nytt par till sommaren.

TOMS har ju under åren utökat sortimentet och nu är den senaste nyheten väskor! Jag ÄLSKAR väskor. TOMS grundidé var att köper du ett par skor så får ett barn i nöd ett par skor. Nu är devisen mer anpassade för produktutvecklingen och förädlad till One for Onemed varje produkt du köper kommer TOMS hjälpa en människa i nöd. 


Ett par nya espadrillos blir det garanterat men nu blev jag även sugen på en sommarbag. I bland känns det riktigt bra att shoppa, detta är ett sånt fall. Köper jag en väska kommer TOMS supporta en gravid kvinna i nöd till en säker förlossning.


Och kanske köper jag ett par supersnygga solglasögon också, så får en människa i nöd hjälp med sin syn.

1 kommentar:

  1. This is the precise weblog for anybody who needs to seek out about this topic. You notice so much its almost arduous to argue with you. You positively put a brand new spin on a subject that's been written about for years. Nice stuff, simply nice!

    SvaraRadera