onsdag 14 oktober 2015

Det här med skor

Jag är en dålig klädköpare, tycker att det är tråkigt att köpa kläder men skor är en helt annan femma. Att klä av sig i ett provrum med en belysning från helvetet får vem som helst att vilja ta nödutgången ut ur affären fortare än du hinner säga galje. Men att sitta i en skoaffär på en, förhoppningsvis, skön sittpuff och bli uppassad är som en spa-upplevelse. Nu är ju jag en glad konsument av webb så här kommer tre skotips på nätet i stället. Håll till godo!

Hälsporre fick jag i somras och det gör att jag är lite begränsad och kan inte ta några längre promenader men jag har upptäckt att Crocs är skon för oss hälsporre-patienter. Nu har jag hittat min vintersko som kanske kan rädda mig när cykeln måste ställas undan för vintern och jag vill gå till jobbet istället.

Helt fel säsong, jag vet! Men jag blev blixtförälskad i dessa pompom-sandaler med tjock vit sula!
De kommer till användning när jag i slutet av november åker iväg till varmare breddgrader.


Jag känner att jag måste få titta närmare på dessa. Superfina sneakers från Nayarit, Mexiko i samarbete med New Balance och Vans (verkar det som)!


Dessa skor skulle verkligen lysa upp i mitt vintermörker! Läs mer om dessa fina på Kurbits blogg. (Foto María Isidra Vargas)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar