tisdag 8 december 2015

Back on track!

Nu är jag tillbaka, både på banan och i verkligheten. Jag har haft 10 härliga dagar i Goa på en yogaretreat. Det är en lisa för själen att få åka iväg i slutet av mörka november till ljus, värme och yogan har kommit till en ny nivå. Det tack vare duktiga och fina Karin Björkegren Jones som ledde oss 15 deltagare med kärleksfullt tålamod. Läs mer om Karin betraktelse av vår resa.

Tyvärr fick jag med mig en liten magbakterie hem och låg däckad i några dagar. Nu är jag på banan igen och ställt mig på det snabba rullbandet fram till julen. Men.Varje morgon ställer jag mig på yogamattan och gör mina solhälsningar. Namaste!



1 kommentar:

  1. Välkommen hem Britta, låter som du haft en fantastisk resa. Härligt att känslan lever kvar med solhälsningar i arla morgonstund. /Lillis

    SvaraRadera